OROSHÁZI PULYKASALÁTA



A recept a "Fakanál Recepttár: A magyar konyha legfinomabb ételei" (2000) című kiadványban található.



Én a cukrot kihagytam belőle, mert az alma is elég édes és a mustár is tartalmaz. Továbbá a 200 g majonézt rengetegnek találtam, így 2 evőkanálra csökkentettem. Viszont a krumplinak a dupláját vettem.

HOZZÁVALÓK 2-3 ADAGRA:

600 g főtt pulykahús
400 g  főtt krumpli
1 db közepes alma
200 g főtt zeller
2 evőkanál majonéz
2-3 evőkanál mustár
a tálaláshoz főtt tojás

ELKÉSZÍTÉS:

1. A szükséges alapanyagokat megfőzzük. (burgonya, tojás, zeller)

2. A krumplit meghámozzuk, egy nagy keverőtálba felkockázzuk.


3. Hozzáadjuk a főtt húst, a meghámozott, felkockázott almát, zellert. (Én szárzellert használtam.)



4. Belekeverjük a majonézt, mustárt, ecetet, sót.

Hűtőbe tesszük 2-3 órára, majd főtt tojással tálaljuk.

Jó étvágyat!




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések