ROSSINI-METÉLT




Az étel a "Receptlexikon: Közép-Európa konyhája" című kiadványban található.



Annyit változtattam rajta, hogy nem daráltam le a húst és a parajt, hanem úgy hagytam, ahogy megfőtt. Valamint adtam hozzá 2 gerezd fokhagymát is.

ELKÉSZÍTÉS:

1. A felkockázott csirkemellet és bacont kevés olajon fehéredésig pirítjuk. Menet közben hozzáadjuk a fokhagymát is.
Ezután beletesszük a kockára vagy csíkokra vágott olasz szalámit, valamint a parajt.

Sózzuk, borsozzuk, majd saját levében fedő alatt puhára főzzük. Szükség esetén kevés vizet öntsünk alá.




2. A tésztát enyhén sós, lobogó vízben kifőzzük, lecsepegtetjük.

3. A tésztát és a ragut összekeverjük, majd kivajazott sütőedénybe öntjük. (én 27*17 cm, 6 cm mély edényt használtam)


4. Elkészítjük a besamelt és ráöntjük a tésztára.


Előmelegített sütőben 185 fokon - légkeveréssel - kb. 15-20 percig sütjük.

Azon melegében tálaljuk.

Jó étvágyat!



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések