RAKOTT TARHONYA




Az étel az "Egytálételek - Pelle Józsefné válogatott receptjei" című könyvben található.





Annyiban tértem el a recepttől, hogy hagymát is tettem bele, ezzel készítettem el a pörköltalapot. Azt krémesre daráltam és a tejfölt a tetejére tettem.

HOZZÁVALÓK 3 ADAGRA:

200 g (szárazon) tarhonya
4-5 db főtt tojás
1 db vöröshagyma
3 evőkanál tejföl
3 evőkanál olaj
só, őrölt bors őrölt pirospaprika


ELKÉSZÍTÉS:

 1. A hagymát kevés olajon megpirítjuk, fűszerezzük és felöntjük kb. 2,5 dl vízzel. Fedő alatt főzzük kb. 15 percet.

Aprítógépben vagy turmixban pürésítjük.



2. A tarhonyát 1 evőkanál olajon megpirítjuk, sózzuk, felöntjük vízzel és puhára főzzük.

A megfőtt tarhonya felét egy kiolajozott sütőedénybe öntjük.



3. A tarhonyát meglocsoljuk a hagymás paprikás lével.


4. Rákarikázzuk a megtisztított, főtt tojásokat.


5. Erre öntjük a maradék öntetet, majd befedjük a maradék tarhonyával.

Tetejét tejföllel vonjuk be és előmelegített sütőben 200 fokon - légkeveréssel - kb. 10-15 percet sütjük.



Azon melegében tálaljuk.

Jó étvágyat!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések