LYONI ZÖLDBAB



Az étel a "Régi idők receptjei - Nagyanyáink főzték" című könyvben található.



Én még tettem hozzá 1 teáskanál "Lucullus : Négyborsos-mustáros" fűszerkeveréket is.

HOZZÁVALÓK 3 ADAGRA:

500 g burgonya
500 g zöldbab
2 db közepes vöröshagyma
5-6 szál virsli
1-2 gerezd fokhagyma
3 evőkanál olaj
só, őrölt bors

ELKÉSZÍTÉS:

1. A burgonyát enyhén sós vízben, héjában megfőzzük, kihűtjük, felkockázzuk.


2. A zöldbabot is megpároljuk.

Én konzervet használtam, így azt csak leöblítettem és lecsepegtettem.


3. Egy nagy serpenyőben a felkockázott vöröshagymákat és a felkarikázott virslit 3 evőkanál olajon megpirítjuk.


4. Hozzáadjuk a krumplit és a zöldbabot, fűszerezzük, óvatosan megkeverjük és átmelegítjük.

Azon melegében tálaljuk.

Jó étvágyat!


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések