SALÁTA MONTE CARLO-MÓDRA

 

 


 


Annyit változtattam rajta, hogy a friss fűszereket a saláta részhez tettem, nem az öntetbe. Továbbá az öntet összetevőinek mennyiségét lecsökkentettem. Nekem a receptben szereplő 4 evőkanál ecet akkor is sok, ha az csak 10%-os.

De nyugodtam mindenki hagyatkozhat a saját ízlésére e kérdésben.😊 

Ezen kívül a gombát is megpároltam, nem nyersen raktam bele.


HOZZÁVALÓK 3 ADAGRA:

1 kisebb fejes saláta

4 szem retek

2 db közepes paradicsom

200 g gomba

100 g gorgonozla v. camambert sajt

100 g krémsajt 

friss bazsalikom és szurokfű (oregánó)

az öntethez:

1 evőkanál torma

pár csepp citrom- és narancslé

2 evőkanál extraszűz olívaolaj

1 evőkanál ecet

só, őrölt bors


ELKÉSZÍTÉS:

1. A zöldségeket megmossuk, egy nagy tálba beledaraboljuk. Ehhez hozzáadjuk a szintén felvágott sajtot és friss fűszernövényeket.


2. A gombát kevés olajon sóval, borssal alacsony hőfokon saját levében megpároljuk. Kihűtjük, hozzáadjuk a salátához a krémsajttal együtt.

 

3. Az öntet hozzávalóit összekeverjük és beleforgatjuk a salátába. 

 


Ne sokkal fogyasztás előtt készítsük el, mert nem tesz neki jót, ha áll! A saláta összefonnyad.

Jó étvágyat!


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések