FRANCIA FOKHAGYMÁS SÜLT HAL





 Az étel a "691 recept - jó étvággyal, egészségesen" című könyvben található.
 


Annyit változtattam rajta, hogy nem egész halat, hanem halfilét használtam. A kétféle hagymát nem nyersen tettem bele, hanem kevés olajon megfuttattam. A tejfölt és a sajtot pedig csak azután tettem bele, hogy előtte a többi hozzávalóval 15 percet sütöttem a halat.


HOZZÁVALÓK 2 ADAGRA:

400 g halfilé
1 db vöröshagyma
3-4 gerezd fokhagyma
2 db paradicsom
2 evőkanál tejföl
100 g reszelt sajt
só, őrölt bors

olaj a sütőedény kikenéséhez és a hagymák megdinszteléséhez


ELKÉSZÍTÉS:

1. A kiolajozott sütőedénybe belesorakoztatjuk a halfiléket. Fűszerezzük.

2.  A vöröshagymát enyhén megdinszteljük kevés olajban, majd hozzáadjuk a fokhagymát és azzal is pirítjuk kicsit.

Ráöntjük a halfilékre.

3. A paradicsomokat megmossuk, felkarikázzuk, majd befedjük vele a hagymás halat.

Előmelegített sütőben 200 fokon - légkeveréssel - nem lefedve kb. 15 percig sütjük, míg a paradicsomkarikák enyhén megsülnek.


Kivesszük a sütőből, megkenjük a paradicsomkarikákat tejföllel, majd megszórjuk reszelt sajttal.



Visszatoljuk a sütőbe és még 10 percig sütjük.

Főtt krumplival vagy rizzsel tálaljuk.

Jó étvágyat!




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések